Revoluzzer us Aesch

Wer sind mir?

Mir sin D'Revoluzzer us Aesch. E chlini, aber fiini Guggemusig, wo syt em Joor 2000 Fasnacht in Aesch BL und Umgäbig macht. Als Gugge für Instrumente-Laie hän mir scho einige Interessierte dr Ystieg in d'Fasnacht ermöglicht. Mir spiile hauptsächlich in dr Region BL/BS, sind aber au öfters chli wiiter ewäg go spiile (z.B. Breisach DE oder in dr Oschtschwiz).

 

Neui Lüt nämme mir immer mit offene Arme entgege und schliesse sie schnell in unseri chlini Familie mit i. Wird doch au du Teil vo däm Huufe und zelebrier mit uns die schönste Dääg im Joor.

 

Au für Geburtstagsfeschtli oder anderi Aaläss chasch uns immer gärn aafroge.


Do es paar Fakte:

Gründigsjoor:

2000

 

Mitgliederanzahl:

12 Persoone

 

Liederrepertoire:

21 Lieder

 

aktuelles Kostüm:

Jubi-Kostüm Stier-Waggis

 

aktuelles Motto:

RevoRoyal

 

(Stand Feb. 2020)